کرمانشاه؛

کرمانشاه در حوزه سمن ها جز استان های برتر است

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از افزایش پنج برابری اعتبارات هیات های ورزشی در سال ۹۶خبر داد.

کرمانشاه در حوزه سمن ها جز استان های برتر استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر رضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه که عصر دیروز در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: باید از ظرفیت ها و توانمندی های موجود استان در هر دو حوزه ورزش و جوانان حداکثر استفاده صورت گیرد.

 
وی ادامه داد: انتظاری که از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه می رود این است که تعامل بیشتری با مدیریت ارشد استان و همچنین مجمع نمایندگان استان در راستای پیشبرد اهداف این اداره کل داشته باشد.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنین انتظار می رود که نگاه ویژه تری به حوزه جوانان و خصوصا فعالیت های سمن ها در استان کرمانشاه صورت گیرد.استان کرمانشاه در حوزه سمن های فعال در عرصه جوانان یکی از استانهای برتر کشور است که باید این شرایط استمرار یابد و سمن ها بیش از پیش مورد توجه و حمایت مسئولین قرار گیرند.
 
این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع دیگر که باید به صورت ویژه به آن توجه شود، بحث توسعه ورزش بانوان است و از همه هیات های ورزشی کشور انتظار داریم که بخش عمده ای از بودجه خود را به حوزه بانوان اختصاص دهند، چراکه معمولا اسپانسرها و بحث تبلیغات تلویزیونی در ورزش بانوان ورود نمی کنند و همین امر باعث کمتر دیده شدن ورزش بانوان شده است.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار