سمنان;

آمادگی بیش از 140 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : ۱۴۹ کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،محمدرضا جهان  مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان  گفت : فرهنگیان می‌توانند برای اسکان نوروزی به‌صورت اینترنتی اقدام کنند و تعداد 149 کلاس درس برای اسکان نوروزی فرهنگیان تدارک دیده‌شده است.

وی به نحوه ثبت‌نام و رزرو اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: فرهنگیان می‌توانند از طریق سامانه www.eskan.medu.ir ثبت‌نام کنند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به زمان آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: ثبت‌نام تا 22 اسفند 95 ادامه دارد.

جهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد اسکان آموزش‌وپرورش استان سمنان برای فرهنگیان افزود: این ستاد 21 مدرسه با 149 کلاس درس را برای اسکان موقت فرهنگیان در ایام عید نوروز تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها از نظر امکانات مختلف هستند افزود: کلاس‌هایی با درجه الف، درجه ب و کلاس‌های ویژه برای فرهنگیان آماده‌سازی شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت : از مجموع کلاس‌های در نظر گرفته‌شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان تعداد 102 کلاس درجه الف،21 کلاس درجه ب و 26 کلاس نیز ویژه است.

جهان افزود: این اداره کل تلاش دارد با ارائه خدمات مناسب و درخور شأن فرهنگیان، ایام خوشی را برای همکاران خود در ایام عید نوروز فراهم آورد.
انتهای پیام / ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار