شکر خدا گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشف درون و دنیای امام خمینی(ره) برایم عجیب و جذاب بود

گودرزی می‌گوید ایفای نقش امام خمینی(ره) بزرگترین آرزوی من در کارهای تاریخی بود.

شکر خدا گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در مورد جذابیت نقش امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنظر من، نقش امام خمینی (ره) یکی از بازی‌های سخت و خاص من بوده که در تمام دوران عمر بازیگری‌ام انجام دادم و خوشحالم از اینکه این موقعیت برای من فراهم شده است بدلیل اینکه نقش تاثیرگذارترین فرد تاریخ در ایران را بازی کردم. 
 
وی ادامه داد: امیدوارم به عنوان یک بازیگر توانسته باشم تا وظیفه و توقع باورپذیری این شخصیت در مردم را برآورده کرده باشم.
 
گودرزی عنوان کرد:ایفای نقش بجای امام خمینی(ره) بزرگترین آرزوی من در آثار تاریخی بود.
 
بازیگر سریال «شب دهم» در پاسخ به این سؤال که برای نزدیک شدن به شخصیت امام(ره) چه کارهایی انجام دادید، اظهار داشت:من برای نزدیک شدن به نقش امام خمینی(ره) حدود 2 سال پژوهش مداوم در دو بخش کتابخانه‌ای و بیداری انجام دادم و در کنار آنها سعی بر آن داشتم تا برای کشف درون و دنیای شخصیت امام(ره) به آن نزدیک شوم و آن دنیا برایم جذاب و عجیب بود.
 
بازیگر فیلم سینمایی «جایی برای زندگی» با اشاره به بازخوردهای مردم و مسئولین نسبت به ایفای نقش امام(ره)، بیان کرد: وقتی در برنامه یا جایی حضور داشتم مردم و مسئولین مرا مورد حمایت استقبال و لطف خود قرار می‌دادند و به این نتیجه رسیدم که خوشبختانه توانستم آن باورپذیری را در آنها ایجاد کنم از همین‌ طریق از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. 
 
بازیگر نمایش «ساقی» در مورد فعالیت جدید خود بیان کرد:در حال حاضر کار تلویزیونی ندارم اما یک نمایشی را انجام دادم که امیدوارم هرچه زودتر بر روی صحنه تالار وحدت ببرم.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.