ساری؛

توسعه بندر نوشهر با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال آینده

طرح های زیربنایی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال آینده اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح سامانه رسوب گیر ، توسعه موج شکن ها و نیز راه دسترسی هزینه خواهد شد.

وی افزود : با اجرای این طرح ها ، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و درپی آن بهبود فضای کسب و کار در بندر نوشهر فراهم می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران تعداد پرونده های قضایی تشکیل شده با موضوع تجاوز به اراضی حریم ساحلی و ایجاد تاسیسات دریایی غیرمجاز در مناطق ساحلی مازندران را ۲۹۶ فقره اعلام کرد و گفت : در ۲ سال گذشته در پی همکاری دستگاه قضایی و منابع طبیعی و آبخیزداری ۹۴ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد .

رضوانی افزود : رسیدگی ۹۴ فقره پرونده دیگر نیز در دادگاه در حال انجام است و در این مدت بیش از ۲۵کیلومتر از اراضی حریم ساحلی در محدوده رامسر تا فرح آباد ساری آزاد شد.

وی گفت : هم اکنون از شهرستان رامسر تا گمیشان استان گلستان، نقاطی با هدف راه اندازی خطوط گردشگری دریایی و نیز اجرای طرح های گردشگری شناسایی شده است و چنین تحولی با آماده کردن سند مدیریت یکپارچه و درپی آن تعیین نوع سازه های دریایی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی میسراست .

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.