آبادان؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در آبادان

امروز جمعه برابر با ششم اسفندماه، همایش بزرگ پیاده روی همراه با پخش از شبکه سوم سیما در آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در این همایش گفت: گروههای زیادی ۴۰ روز برای برگزاری این همایش بزرگ تلاش کردند که قابل تقدیر است.

پیمان ادیبی همچنین با قدردانی از مردم فهیم و ورزش دوست آبادان که با دوستی و مودت در کنار یکدیگر امروز یک روز با نشاطی را ایجاد کردند، افزود: برای تیم محبوبمان صنعت نفت آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با توجه به حمایت های مالی سازمان منطقه آزاد اروند از این تیم و دعای خیر مردم این تیم از بحران فعلی اش خارج شود.

وی گفت: خرسندیم که تیم بسکتبال بانوان آبادان برای نخستین بار در تاریخ ورزش آبادان توانست جایگاه نائب قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور و جایگاه آسیایی به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: با حمایت و همراهی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند یک پکیج حمایتی در قالب عیدانه برای تمامی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده که به زودی کار توزیع آن آغاز می شود.

امروز تیم کنترل سلامت مرکز بهداشت شهرستان آبادان شامل مراقبان سلامت زن و مرد با استقرار در مسیر همایش بزرگ پیاده روی آبادان، به ارزیابی سلامت شرکت کنندگان پرداختند، در این ایستگاهها ضمن انجام مشاوره های مختلف و توزیع رسانه های آموزشی، خدماتی همچون اندازه گیری فشارخون، قندخون برای گروههای سنی بزرگسالان، توزیع قرص ویتامین دی و کلسیم، ویژه گروههای سنی از پیش تعریف شده به طور رایگان ارائه شد.

در پایان این همایش یک دستگاه خودرو پراید، ۷۰ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد ضمن آنکه یک دستگاه خودرو پراید از سوی استاندار خوزستان و ۱۰۰ دستگاه دوچرخه نیز از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به این همایش هدیه شد، به دلیل زمان بر بودن کار قرعه کشی، ادامه این کار در محل اداره ورزش و جوانان و در حضور نمایندگان ناجا، دادگستری، فرمانداری، شهرداری، هیات ورزشهای همگانی و اداره ورزش و جوانان انجام می شود و مراتب به برندگان اعلام می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.