قالیباف در یادواره شهدای محله رستم آباد:

انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن ندارد

شهردار تهران گفت: انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن ندارد و نگرانی انقلاب اسلامی زمانی است که دل مردم نسبت به این نظام بلرزد .

انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در یادواره شهدای محله رستم آباد و فرمانیه در مسجدالرضا(ع) برگزار شد عنوان کرد: انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن ندارد. نگرانی انقلاب اسلامی زمانی است که دل مردم نسبت به این نظام بلرزد .قدرت ما فقط در حوزه موشک هایمان نیست.قدرت ما در دل مردم است.

شهردار تهران افزود: امام(ره) با حرکت خودشان نشان دادند که اگر در راه خدا گام برداریم و برای خدا سخن بگوییم پیروزی قطعی است و ما این مهم را در جریان انقلاب اسلامی به وضوح می بینیم.

وی ادامه داد: امام راحل مبارزه را براساس فرهنگ قرآن و عترت آغاز کردند. و حرف و کلامشان این بود که اسلام یک دین سیاسی و اجتماعی است  و در این مسیر با مخالفت برخی افراد از باب نظری مواجه شدند.

قالیباف با بیان اینکه حزب الهی واقعی کسی است از مشکلات مردم گره گشایی کند افزود: مهمترین کار جوانان انقلابی این باشد که کارآمدی دین در اداره جامعه توسط مردم لمس شود.

وی عنوان کرد: ریا و ربا خطری بزرگ برای جامعه اسلامی است و باید از آنها بترسیم و اگر ربا و ریا در جامعه وجود داشته باشد، روی آسایش و آرامش را نخواهیم دید.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو هدف دارد، تصریح کرد: هدف اصلی آن فراهم کردن آسایش و رفاه اجتماعی و رستگاری اخروی برای کسانی که در سایه این نظام زندگی می کنند.

شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: امروز حل مشکلات مردم عین عبادت است و این وظیفه ما است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار