مشهد؛

دومین کنگره ۳۶۲ شهید دانشجوی استان خراسان رضوی

دومین کنگره شهدای دانشجوی استان خراسان رضوی با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود حجتی نژاد مسئول دبیرخانه دائمی این کنگره در گفتگو با خبرنگار گفت: در این کنگره ۳۵ خانواده شهید از سه قشر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و به نمایندگی از خانواده ۳۶۲ شهید استان خراسان رضوی حضور یافتند و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های انجام شده تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره هنری ادبی شیداییست که برای دومین بار در بین دانشگاه‌های استان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه دائمی این کنگره با بیان اینکه هدف از این جشنواره آشنا شدن دانشجویان با سیره و اندیشه شهدای دانشجوست، گفت: تاکنون حدود ۶۸۰ اثر در قالب‌های پوستر، نرم افزار، مستند و کلیپ به دبیرخانه رسیده که از نظر تعداد آثار شاهد رشد هشت برابری نسبت به سال گذشته بوده ایم.

حجتی گفت: یکی از اقدامات مهم در کمیته تکریم ایثارگران، جمع آوری ۵۰ هزار برگ سند از سه مجموعه بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و کنگره سرداران سپاه استان بود که در قالب فرهنگ اعلام شهدای دانشجو در این کنگره رونمایی گردید.

وی در ادامه از رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی وارث رضا خبر داد و گفت: در این پایگاه اسناد و اطلاعات قابل نشر ۳۶۲ شهید دانشجوی استان نشر داده خواهد شد.

دومین کمگره شهدای دانشجوی استان خراسان رضوی با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین، اساتید و دانشجویان و همچنین با حضور خانواده ۳۵ شهید دانشجو برگزار شد.

انتهای خبر//ح. م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.