تخفیف ویژه شب عید در میادین میوه و تره بار

برای انواع عسل و آب معدنی در بازارهای میوه و تره بار تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده و انواع رب گوجه فرنگی و محصولات سلولزی بهداشتی نیز با 25 درصد تخفیف به شهروندان ارایه خواهد شد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین اعرابی معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به تخفیف ویژه در میادین و بازارهای میوه و تره بار، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های پیشین در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و با هدف جلب رضایت شهروندان در روزهای پایانی سال تخفیف ویژه ای برای محصولات غذایی، بهداشتی و فرآورده های گوشتی در نظر گرفته ایم.
 
اعرابی با بیان اینکه تخفیفات از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود، گفت: برای انواع عسل و آب معدنی در بازارهای میوه و تره بار تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده و انواع رب گوجه فرنگی و محصولات سلولزی بهداشتی نیز با 25 درصد تخفیف به شهروندان ارایه خواهد شد.
 
وی افزود: 20 درصد تخفیف نیز به انواع رشته، ماکارونی، لازانیا، نودل، سوپ آماده، انواع آرد، نمک، ادویه، سبزیجات خشک و همچنین انواع آبمیوه، نوشیدنی های گازدار و انواع فرآورده‌های خرما تعلق گرفته است.
 
اعرابی از تخفیف 15 درصدی انواع فرآورده های گوشتی خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند انواع کمپوت، کنسرو، سس، مربا، ترشی، آبلیمو، سرکه به همراه انواع سوغات شهرستان و انواع آجیل و خشکبار بسته بندی را با تخفیف 15 درصدی خریداری کنند.
 
وی ادامه داد: برای انواع چای، پودر قهوه، کاکائو، نسکافه و انواع محصولات شوینده بهداشتی نیز تخفیف 12 درصدی در نظر گرفته ایم.
 
همچنین بنا به گفته معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار انواع محصولات لبنی و انواع برنج دسته بندی با تخفیف 10 درصدی در آُستانه بهار 96 در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
 
منبع:افکارنیوز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار