سلماس؛

معرفی نفرات برتر مسابقات استانی تیراندازی با کمان آذربایجان غربی

نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان استان آذربایجان غربی که روز جمعه به میزبانی شهرستان سلماس برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسئول کمیته آموزش هیئت تیراندازی با کمان استان درپایان این مسابقات با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دوسبک ریکرووکامپوند برگزار شد، گفت: در رشته ریکرو این دوره از مسابقات در بخش آقایان، مجید عالی نژاد اول شد و احد هاشمی و سیامک جوانمرد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مرتضی مثمر افزود:همچنین در بخش بانوان، محدثه فائقی قهرمان شد و حمیده تیمورزاد و افسانه قادری مقام های دوم و سوم را از آن خود کرند.

وی ادامه داد :در رشته کامپوند در بخش آقایان نیز یاسین کاظمی اول ، عبدالرحمن قادرزاده وسید احمد هاشمی دوم و سوم شد.

به گفته مرتضی مثمر در همین رشته و در بخش بانوان، ویدا ایمانی مقام نخست را کسب کرد و الهام غفاری و فریبا شیرماهی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در مجموع تیمی این دوره از مسابقات تیم شهرستان های نوشین شهر ،خوی وارومیه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

،در چهارمین دوره مسابقات استانی تیراندازی با کمان که به منظور انتخاب تیم استان آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات کشوری برگزار شد، 60 کماندار از 9 شهرستان مختلف استان حضور داشتند.

در سالجاری سه دوره مسابقات دیگر تیراندازی با کمان در سطح استان برگزار شده بود که یک دوره مربوط به مسابقات کشوری در مردادماه با شرکت 10استان برگزار شده بود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.