وزیر بهداشت در سمنان:

ایران وابستگی دارویی به آمریکا ندارد/معرفی برترین های همایش ملی سلامت دهان و دندان

وزیر بهداشت گفت: بعد از انقلاب همواره از جانب آمریکا تحریم بودیم و بود و نبود ترامپ هیچ تغییری در سیاست‌های آمریکا ایجاد نکرده است و ایران نیز وابستگی دارویی به آمریکا ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: انتخابات آمریکا موضوع خیلی بزرگی نیست و نباید آن را خیلی بزرگ جلوه داد.
 
وی با اشاره به اینکه ایران بیش از 30 سال است از سوی آمریکا تحریم بوده است افزود: بود و نبود ترامپ تغییری در سیاست‌های آمریکا ایجاد نمی‌کند و همواره شرایط یکنواخت بوده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط تحریم نیز مشکل زیادی برای مردم کشورمان ایجاد نشده است اضافه کرد: تحریم اسلحه‌ای ناکارآمد بوده و بیشتر از آن که برای ما مشکلی ایجاد کند شبیه شوخی است.
 
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی وابستگی به کشور خاصی از جمله آمریکا نداریم تصریح کرد: بازارهای متعددی پیش روی کشورمان وجود دارد که می‌توان از آن بهره جست.
 
وی اضافه کرد: ما برای تهیه داروها از آخرین دستاوردهای بشری استفاده می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و امروز کمبود داروهای خارجی از 300 قلم به کمتر از 30 قلم در کشور کاهش‌ یافته است.
 
وزیر بهداشت با تأکید مجدد بر اینکه تحریم‌های دارویی هیچ اثری بر جمهوری اسلامی ایران ندارد تصریح کرد: به نظر می‌رسد که ترامپ هنوز در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا مستقر نشده است و هنوز از وضعیت مطلع نیست.


معرفی برترین های همایش ملی سلامت دهان و دندان در سمنان

همایش ملی ارتقا سلامت دهان و دندان با معرفی برترین ها در سمنان پایان یافت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.