اردبیل؛

آمادگی شهرداری اردبیل برای استقبال از عید نوروز

شهردار اردبیل گفت: سعی مجموعه شهرداری اردبیل بر این است تا ایام نوروز با اصلاح سطح معابر کلانشهر زیبای اردبیل را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان افزود: با آغاز بارش رحمت الهی در اردبیل اختلال در رفت و آمد شهروندان ایجاد شد که مجموعه همکاران در شهرداری اردبیل با انجام عملیات برف‌روبی معابر اصلی و فرعی شهری به صورت شبانه‌روزی سعی کردند اختلالات پیش آمده را رفع کنند.

وی در مورد وضعیت نامطلوب آسفالت در کلان‌شهر اردبیل گفت: حجم سنگین برف و برودت هوا آسیب جدی به آسفالت وارد می‌کند.

شهردار اردبیل ادامه داد: برای اینکه طی سالیان گذشته برای آسفالت‌ریزی معابر شهری از مصالح استاندارد استفاده نشده و برای آسفالت‌ریزی زیرسازی‌های مناسب انجام نشده پس از بارش برف طی هفته‌های گذشته شاهد تخریب آسفالت بودیم.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی معابر توسط نیروهای مجموعه شهرداری اردبیل انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و ذوب شدن برف‌ها فعلا امکان آسفالت‌ریزی در معابر شهری فراهم نشده است.

شهردار اردبیل در مورد خاکریزی به چاله‌های موجود شهر گفت: شهرداری اردبیل با پر کردن ماسه و خاک به چاله‌های موجود در سطح معابر سعی در ایجاد تسهیل در رفت و آمد خیابان‌ها را دارد تا با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی انجام شود.

لطف‌اللهیان افزود: سعی خواهد شد با آسفالت‌ریزی استاندارد و زیرسازی‌های مناسب از مشکلات ایجاد شده طی سال‌های آینده جلوگیری شود.

وی یادآور شد: سه کارخانه تولید آسفالت شهرداری اردبیل همزمان با مساعد شدن شرایط جوی آمادگی تولید آسفالت استاندارد را دارند و آسفالت‌ریزی معابر توسط شهرداری اردبیل به ترتیب معابر اصلی و معابر فرعی در کلیه مناطق شهری انجام خواهد شد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: سعی مجموعه شهرداری اردبیل بر این است تا ایام نوروز با اصلاح سطح معابر کلانشهر زیبای اردبیل را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

لطف‌اللهیان گفت: تمامی همشهریان عزیز با همکاری و همیاری مجموعه شهرداری اردبیل برای پیشرفت و آبادانی این شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار