کیانوش غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساختن فیلم «صد ثانیه‌ای» از اثر بلند سخت‌تر است

ساختن فیلم صد ثانیه‌ای از فیلم بلند سخت‌تر است چون در این فیلم‌ها زمانی برای روایت قصه نداریم.

ساختن فیلم «صد ثانیه‌ای» از اثر بلند سخت‌تر استکیانوش غلامی فیلمساز سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن معرفی اثر خود در جشنواره فیلم «۱۰۰»، گفت: اثری که امسال در جشنواره دارم، «دغدغه» نام دارد که راجع به پسری است که روی یک تخت خوابیده و آیفون خانه زنگ می خورد.

غلامی در خصوص استقبالی که از فیلمش خواهد شد؛ گفت: نمی دانم ولی فکر می‌کنم کار خوبی باشد چون من پارسال هم جایزه بین المللی فیلم کوتاه را گرفتم و از آن فیلم هم استقبال خوبی شده بود.

این فیلمساز در خصوص سختی‌های ساخت فیلم صد ثانیه‌ای گفت: ساخت فیلم صد ثانیه‌ای، سخت‌تر از ساخت فیلم‌های بلند است چون در این فیلم‌ها وقت زیادی برای نشان دادن قصه نداریم.

وی ادامه داد: این هشتمین فیلم و سومین اثر صد ثانیه‌ای علاقه به سینما است که ساخته‌ام و پارسال هم با یک اثر دیگر در «جشنواره فیلم صد» حضور داشتم.

غلامی درخصوص دلیل فیلمساز شدنش گفت: من از سن چهارده سالگی علاقه‌مند شدم و دوربین دست می‌گرفتم و فکر می‌کنم که این علاقه را از مادرم به ارث بردم چون ایشان هم در صدا و سیما فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص هدفش از فیلمسازی گفت: به خاطر عشق و علاقه‌ام کار می‌کنم ولی دو فیلمنامه بلند هم دارم که به احتمال زیاد با حوزه هنری کار خواهم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار