لیست تیم ملی فوتبال بدون پرسپولیسی‌ها

کارلوس کی روش، لیست بازیکنان اردوی جدید تیم ملی را برای گرفتن ویزای قطر به فدراسیون فوتبال داده که در آن نام پرسپولیسی‌ها دیده نمی‌شود.

لیست تیم ملی فوتبال بدون پرسپولیسی‌هابه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛کارلوس کی روش، لیست بازیکنان اردوی جدید تیم ملی را برای گرفتن روادید قطر به فدراسیون فوتبال داده که در آن نام بازیکنان پرسپولیسی‌ها دیده نمی‌شود.

کی روش به ادعایش درباره دعوت نکردن از پرسپولیسی‌ها جامه عمل پوشاند و حالا مهدی تاج با مشکل جدیدی روبرو شده است.

موضع مهدی تاج و فدراسیون فوتبال رایزنی برای تغییر رای کی روش است و مطمئنا رئیس فدراسیون فوتبال برای اینکه لیست کی روش تغییر کند به شیوه خودش تلاش خواهد کرد. 

فدراسیون فوتبال هنوز لیست تیم ملی را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرده است و به همین دلیل هنوز فرصت برای تغییر لیست وجود دارد.

به نظر می‌رسد که این ماجرا حل شود و با توجه به مصاحبه‌های برانکو در حمایت از تیم ملی، بازیکنان پرسپولیس هم به لیست کارلوس کی روش اضافه شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم : هوادار تیم ملی وپرسپولیس
۱۸:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
کار سرمربی کی روش غیر عقلانیه که بدونه بازی کنان کلیدی وبازی ساز پرسپولیس به میادین بین المللی برود واین وظیفه فدراسیون فوتباله تاج جلو این بی احترامی به تمام ملی دوستان است قاطعانه وارد شود چون به غیرت وغرور ایرانیان بی تفاوت شده کی روش
آخرین اخبار