اصغر معینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بزرگترین اشتباه دکتر مصدق٬ اعتماد به آمریکا بود

بازیگر نقش دکتر مصدق می‌گوید:از ویژگی‌های بارز سریال «معمای شاه» پرداختن به تاریخ معاصر ایران است.

اصغر معینی بازیگر تلویزیون در خصوص ایفای نقش دکتر مصدق سریال «معمای شاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:به نظر من٬ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سریال«معمای شاه»٬ پرداختن به تاریخ معاصر کشورم بوده و این امر برایم جذابیت داشت.

وی افزود:به نظر من٬ دکتر مصدق فردی ایرانی و سیاستمدار خوبی بود. اما علیرغم تمام فعالیت‌های مثبت٬ اشتباهاتی هم داشت که بزرگترین آن٬ اعتماد به کشور آمریکا بود. همانی که در طول تاریخ ثابت کرده همراه و پشتیبان ایران نیست.

وی ادامه داد: من از این اتفاق خوشحالم که نقش کوچکی را در مجموعه عظیم «معمای شاه» ایفا کردم و در مدت ۶سال فعالیت٬ مطالعه مستمر٬ تماشای فیلم و شرکت در جلسات متعدد با کارگردان و تهیه‌کننده٬ موجب آن شد تا به شخصیت اصلی دکتر مصدق نزدیک‌تر شوم.

بازیگر سریال «خاکستری» با اشاره به نظر خود در مورد شخصیت دکتر مصدق اظهار داشت:من سه مرتبه تجربه بازی بجای شخصیت دکتر مصدق را داشتم.

معینی در پایان خاطر نشان کرد:من همه توانم را برای ایفای هرچه بهتر نقش دکتر مصدق به کار گرفتم و از تمامی دوستان عزیزی که موجب ظهور فیلم در جلوی دوربین شدند و از تمامی مردم عزیز بخاطر لطف و محبتی که به من دارند تشکر و قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.