دبیر فدراسیون وزنه برداری:

ریزگردهای اهواز هیچ ربطی به وزنه برداری ندارد/ اهواز میزبان مسابقات بین المللی جام فجر خواهد بود

سیاهپور گفت: میزبانی اهواز در رقابت های بین المللی جام فجر تحت تاثیر ریزگردها و آلودگی هوا نخواهد بود و این مسابقات به موقع برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری: ریزگردهای اهواز هیچ ربطی به وزنه برداری نداردغلامرضا سیاهپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصمیم گیری درباره میزبانی اهواز در دومین دوره رقابت های بین المللی جام فجر مربوط به امروز و یا یک ماه پیش نیست. این موضوع چند ماه پیش در حاشیه برگزاری رقابت های نوجوانان و جوانان مطرح شد و از همان زمان هم مقرر شد طبق تاریخ از پیش تعیین شده این مسابقات به میزبانی اهواز برگزار شود.

وی گفت: متاسفانه چند روزیست که شاهد شرایط جوی نامساعد در خوزستان هستیم و به علت حوادث غیر مترقبه مشکلاتی برای مردم عزیز این منطقه ایجاد شده است. در این بین منتقدان فدراسیون همه تلاش خود را بکار گرفته اند و مسئله میزبانی در این مسابقات را به شرایط آب وهوایی و مشکلات مربوط به ریز گردها گره زده اند. اما حوادث غیر مترقبه تاثیری در اهداف بلند مدت فدراسیون ندارد.

سیاهپور افزود: به عنوان دبیر فدراسیون اعلام می کنم که پذیرای انتقادات سازنده هستیم ولی برخی با غرض ورزی با زیر سوال بردن فدراسیون به دنبال رسیدن به اهداف شخصی هستند. با توجه به موضع گیری های اخیر برخی منتقدان هنوز بطور دقیق متوجه نشده ام که آنها ناراحت حضور مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در انتخابات فدراسیون جهانی هستند و یا از حمایت مردم شهید پرور خوزستان و استاندار محترم و دستگاه های ذی ربط با وجود همه مشکلات از میزبانی این رقابت ها عصبانی اند.

وی گفت: هم اکنون بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به علت ضعف در مدیریت علم دوپینگ دچار محرومیت شده اند ولی فدراسیون وزنه برداری ایران در این رابطه موفقیت های بسیار خوبی داشته است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. این در حالیست که مرادی از تجربه کافی در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی برخوردار است و می تواند به وزنه برداری کمک های زیادی کند.

دبیر فدراسیون در پایان گفت : حضور تیم ملی امید در رقابت های بین المللی و کسب تجربه در آن از جمله مواردی است که فدراسیون را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک می کند. سوالم این است که آیا این افرادی که قصد حضور در جام فجر را دارند در کارنامه خود موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان نشده اند؟ مگر نه این است که باید به جوان ها فرصت داد تا آنها بتوانند در آینده نزدیک جا پای قهرمانان المپیکی بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار