هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا

یوونتوس 2 - امپولی 0/سی امین پیروزی خانگی پیاپی برای بیانکونری

از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا هفته بیست و ششم، یوونتوس میزبان امپولی بود که با دو گل به برتری رسید و سی امین پیروزی متوالی اش را در خانه به دست آورد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا هفته بیست و ششم، از ساعت 23:15 یوونتوس میزبان امپولی بود که با دو گل به برتری رسید و سی امین پیروزی متوالی اش را در خانه به دست آورد.
 
در دقیقه 52 کوادرادو توپ را روی دروازه ارسال کرد و مانژوکیچ در مقابل دروازه بالاتر از دو مدافع امپولی ضربه محکمی را به سمت دروازه زد. اسکروپسکی دروازه بان امپولی ابتدا توپ را دفع کرد اما توپ با برخورد به تیرک افقی به درون دروازه رفت تا گل اول یووخه گل به خودی دروازه بان امپولی باشد.

در دقیقه 65 گل دوم هم زده شد. دنی آلوز توپ را برای ساندرو در محوطه جریمه ارسال کرد. مدافع چپ پرتغالی با یک کنترل عالی و چرخش فوق العاده با پای چپ توپ را روی زمین به گوشه دروازه امپولی فرستاد.
 
 
یووه با این پیروزی 66 امتیاز شد و ضمن ادامه دادت رکورد پیروزی های متوالی اش در خانه فاصله را با رقبایش در صدر جدول بیشتر کرد. امپولی نیز با 22 امتیاز هفدهم است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.