جهانگیری: ایمیل‌های وزارت نفت توسط بابک زنجانی هک شده است

معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه بدهی بابک زنجانی ۳ ‌‌میلیارد و ٩٠٠ میلیون دلار است گفت:اخیرا آقای هندی نماینده حقوقی وزارت نفت به همراه نماینده دادستان به دیدن بابک زنجانی رفته بوده و او در جلسه برخورد تندی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانگیری با تاکید بر اینکه مسئولان قضائی درباره قضیه بابک زنجانی خوب عمل کردند ، گفت: کل دارایی که توانسته‌اند تا به حال از زنجانی در داخل و خارج از کشور شناسایی کنند، هزار و ٦٠٠ تا ۷۰۰‌ میلیارد تومان بیشتر نیست.
 
وی افزود :با رئیس قوه قضائیه صحبت کردم که دولت باید در این پرونده حضور داشته باشد چون بالاخره دولت به نمایندگی از ملت مال‌باخته است.
 
جهانگیری تصریح کرد : اخیرا آقای هندی نماینده حقوقی وزارت نفت در جلسه‌ای ایستاد و گفت همراه نماینده دادستان به دیدن بابک زنجانی رفته بوده و او در جلسه برخورد تندی کرده و گفته این ایمیل‌هایی که می‌زنید چیست!  آقای هندی گفت من به زنجانی گفتم کدام ایمیل‌ها را می‌گویید که دیدم از داخل جیبش تمام ایمیل‌های من را که پرینت گرفته بود، نشان داد.
 
وی افزود :اخیرا دیداری با رهبری درباره موقعیت، جایگاه و نقش اصلاح‌طلبان در انقلاب و نظام و نیز درباره سران آنها داشتم اصلاح‌طلبان ممکن است نتوانند با رهبری در رأس نظام ارتباط و تعامل داشته باشند، نظرات رهبری، نظرات بسیار روشنی راجع به افراد و جریان اصلاح‌طلب است و استقبال خیلی خوبی انجام شد.
 
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رهبری گفتند از نظر من مشکلی برای اصلاح‌طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیمی با ما داشته باشند. از من خواستند که این نقش را ایفا کنم. اصلاح‌طلبان باید اصولی را برای همکاری در داخل نظام رعایت کنند.
 
منبع:روزنامه شرق

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار