شیراز؛

شهرک صنعتی سروستان آماده جذب "سرمایه گذار"

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: زیرساخت ها در شهرک صنعتی سروستان 2برای جذب سرمایه گذار فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به ایجاد زیر ساخت ها در  شهرک‌های صنعتی یک و دو شهرستان سروستان گفت: برای حل مشکلات این شهرک‌ها، اهتمام جدی وجود دارد.

قنبری افزود: با توجه به تکمیل شهرک صنعتی سروستان یک، به مساحت 45 هکتار، 33 قرارداد بسته شده که اکنون 21 واحد فعال و 12 واحد در حال ساخت و ساز است.

وی ادامه داد: زیر ساخت های این شهرک 715 هکتار مساحت دارد و امکان استقرار 350 واحد صنعتی در آن پیش‌بینی شده است.

قنبری بیان کرد: تاکنون طرح‌های احداث شبکه داخلی برق و آب و نیز بخشی از خط انتقال برق در فاز یک این شهرک صنعتی انجام شده و شهرک دارای امکانات زیربنایی آبرسانی، برق‌رسانی، زیرسازی و ساختمان نگهبانی است.

وی نزدیکی به کلان‌شهر شیراز و فاصله نزدیک آن با محور مواصلاتی شیراز - بندرعباس و شیراز - کرمان را از مزیت‌های شهرک صنعتی سروستان 2 اعلام کرد.

قنبری اظهار داشت: تاکنون 4 قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک بسته شده و این واحدها در مرحله ساخت و ساز است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از سرمایه گذاران حمایت می‌کند.

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان فارس دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان  سروستان برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار