اردبیل؛

هزینه 300 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی آسفالت معابر اردبیل

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که بالغ بر ۲۲۰ هزار تن آسفالت با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۶ تولید و در سطح شهر پخش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سیدرضا شمسدر حاشیه عملیات لکه‌گیری آسفالت نقاط پیرامون میادین شهر اردبیل اظهار داشت:از دستگاه "فلاسک آسفالت" و دستگاه "آسفالت‌تراش" سازمان عمران شهرداری برای افزایش کیفیت لکه‌گیری آسفالت استفاده می‌شود که اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل تا عید نوروز، عملیات لکه‌گیری معابر خواهد بود.

وی گفت: با توجه به بارش شدید برف و طولانی‌بودن مدت‌زمان یخبندان در زمستان امسال و اینکه در این مدت برای ایجاد سهولت در امر رفت و آمد شهروندان ناچار به استفاده از شیوه نمک‌پاشی معابر بودیم، آسفالت برخی نقاط شهر با آسیب‌هایی همراه بود که زحماتی را برای شهروندانایجاد کرده بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری با به‌کارگیری تمام توان خود مصمم است تا مشکل چاله‌های معابر را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کند، افزود:با تدابیر شهردار اردبیل و استفاده از دستگاه فلاسک آسفالتبا 9 تن ظرفیت و توانایی انجام 9 ساعت عملیات لکه‌گیری در یک دور کاری، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این مشکلات در حداقل‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

شمس بیان کرد: کار لکه‌گیری معابر با اولویت پیرامون میادین شهر از دیروز آغاز شده است وکار لکه‌گیری و چاله‌پرکنی با استفاده از دستگاه‌های سازمان عمران تا عید نوروز و تا زمان رفع نیاز موجود در این زمینه در تمامی نقاط شهر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: استفاده از روش لکه‌گیری به دلیل فراهم کردن زمینه راحتی شهروندان تا آغاز فصل کاری بوده و این لکه‌گیری‌ها عمر طولانی مدت نخواهد داشت و بلافاصله با آغاز فصل کاری و از ابتدای سال 96 عملیات تولید و پخش آسفالت کامل با استفاده از مصالح کاملا استاندارد آغاز خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل با بیان اینکه آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل هیچ گونه مشکل فنی و استانداردی نداشته و با مصالح استاندارد تولید می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که بالغ بر 220 هزار تن آسفالت با ارزش 300 میلیارد ریال در سال پیش رو تولید و در سطح شهر پخش کنیم که در سال 96 با توجه به حجم گسترده عملیات آسفالت‌ریزی، عملیات شبانه آسفالت را هم در اولویت خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار