آغاز ماسه ریزی جاده پارک صنعتی مزار شریف پس از 35 سال

پس از ۳۵ سال کار ماسه ریزی جاده های پارک صنعتی شهر مزار شریف با همکاری شهرداری آغاز شد.

آغاز ماسه ریزی جاده پارک صنعتی مزار شریف پس از 35 سالبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد طاهر روشن زاده؛ رئیس صنعت کاران ولایت بلخ گفت: با توجه به نبود کانالیسیون در این منطقه  آب ها همه در سرک ها جاری می باشند که  همین امرباعث چالش های ترانسپورتی تاجران شده است.

روشن زاده ادامه داد:شهرداری قرار است دو کیلو متر جاده را ماسه ریزی میکند اما این مقدار باعث رفع مشکل نمی شود.

رئیس صنعت کاران ولایت بلخ تصریح کرد: باید آسفالت نمودن جاده ها و همچنان آب آشامیدنی مورد توجه قرار گیرد، همانطوری که ما تاجران تکس صفای و مالیه خود را پرداخت میکنیم شهرداری هم در قبالش باید خدمات ارائه کنند.

وی اظهار داشت: کارکرد های این تاجران بنیادی و برای منفعت ملی می باشد اگر توجه دولت در برابر صنعت کاران زیاد شود حتما خدمات شان افزایش پیدا میکند.

روشن زاده به مشکلات صنعت کاران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مشکلات اولیه ما برق بود که تا حدودی رفع گردید، اما چالش بزرگ ما جاده های پر آب وگلی است که هیچ ماشینی به دلیل خرابی سرکها حاضر به حمل کالا ها نیست و شما رسانه ها وظیفه دارید پی گیرماسه ریزی شهرداری باشید.

عتیق الله وهاب زاده؛ معاون شهرداری ولایت بلخ در ادامه گفت: امروز شما شاهد افتتاح کار ماسه ریزی جاده در پارک های صنعتی هستید این ماسه ریزی به طول دو کیلو متر، عرض ۷ متر و با ضخامت ۱۵ سانتی می باشد.

وی یادآور شد: پارک های صنعتی ستون فقرات یک شهر است و باید دولت توجه خاصی داشته باشد همچنان یک از وظایف شاروالی می باشد ما هم به این خدمت بسنده نمیکنیم بیشتر تلاش میکنیم تا خدماتی خوبی را برای صنعت کاران فراهم نماییم.

معاون شهرداری ولایت بلخ ابراز داشت: تاجران و صنعت کاران ما باید یک نکته را در نظر بگیرند که بحث پرداخت محصول  می باشد تا با بودجه کافی شهرداری فعالیت نماید.

وهاب زاده گفت: ما حتی پلان آسفالت جاده های پارک صنعتی و مناطق مختلف شهر مزار شریف را در سال آینده در نظر داریم   و این کار را با کیفیت خوب انجام خواهیم داد در غیر این صورت شهرداری پاسخگو خواهد بود


انتهای پیام/


برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.