توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی در قالب جشنواره‌های نکو داشت خیرین مدرسه‌ساز

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران گفت: با هدف ارتقای تعامل خیرین در جهت توسعه فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری جشنواره‌های نکو داشت در قالب مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

محمد رضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز گفت: امسال با هدف افزایش تعامل خیرین با مدارس و توسعه فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری، شناسایی و جذب خیرین جدید و همچنین گسترش دامنه فعالیت ها در این عرصه دومین دوره جشنواره خیرین مدرذسه ساز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در تهران از 1 تا 10 اسفند ماه در 320 مدرسه خیر ساز مناطق 19 گانه در حال اجرا است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد جدیدی در حال اجرا است و در قالب نکو داشت مدرسه‌سازی و استفاده از وضعیت خیرین اجرا می‌شود.

قربانی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت‌ ها به این معناست که مدرسه سازان به عنوان مدرسه یاران مطرح باشند کمک به اعتلای سطح آموزشی مدارس در تامین هزینه‌های این فضاها است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری جشنواره با چنین شرایطی به تمامی استانها ابلاغ شده گفت: در شهرستانهای استان تهران 500 جشنواره با این هدف در حال برگزاری بود و مجموعا در کل استان تهران بالغ بر 800 جشنواره برگزار می‌شود که همین امر جهت گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی می‌شود.

قربانی بیان کرد: ارزیابی‌ها حاکی از استقبال خوب خیرین از این نوع برگزاری بوده و امیدواریم سال آینده این جشنواره در سراسر استانهای کشور ایجاد شود.

وی یادآور شد: این جشنواره‌ها تعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی برای پیاده سازی طرحهای عمرانی فضاهای آموزشی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار