لیگ زیر گروه والیبال،

والیبالی ها حریفان مرحله پلی آف خود را شناختند

دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ زیر گروه مردان روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و تیم های دو گروه حریفان خود در مرحله پلی آف را شناختند.

والیبالی ها حریفان مرحله پلی آف خود را شناختندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زیر گروه مردان جام «شهدای منا» از روز جمعه ششم اسفندماه در یزد آغاز شد.

هشت تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی در سه روز نخست در دو گروه به مصاف یکدیگر رفتند تا با پایان دور مقدماتی جایگاهشان در جدول مشخص شود و حریفان مرحله پلی آف خود را بشناسند.

بر این اساس در گروه (E) تیم های زاگرس پوش بروجرد، ناب ایگدر گنبد، مناطق نفت خیز جنوب و توپگاه بابلسر رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند.

همچنین در گروه (F) تیم های پالایش نفت آبادان، شهروند نور، دانشگاه علمی کاربردی یزد و پاس گلستان رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند تا در مرحله پلی آف (امروز دوشنبه) به صورت ضربدری به مصاف تیم های گروه یک بروند.

نتایج روز سوم دور مقدماتی مرحله نهایی زیر گروه به قرار زیر است:

زاگرس پوش بروجرد 3 – ناب ایگدر گنبد 2
مناطق نفت خیز جنوب 3 – توپگاه بابلسر صفر
پالایش نفت آبادان 3 – پاس گلستان یک
دانشگاه علمی کاربردی یزد 3 – شهروند نور 2

برنامه مرحله پلی آف این رقابت ها به قرار زیر است:

بازی شماره 13: پالایش نفت آبادان – توپگاه بابلسر
بازی شماره 14: دانشگاه علمی کاربردی یزد – ناب ایگدر گنبد
بازی شماره 15: شهروند نور – مناطق نفت خیز جنوب
بازی شماره 16: پاس گلستان – زاگرس پوش بروجرد

در پایان مرحله پلی آف تیم های بازنده حذف می شوند و مرحله نیمه نهایی این رقابت ها روز سه شنبه با دو دیدار پیگیری می شود که برنده بازی 13 و 15 به مصاف برنده بازی های 14 و 16 می روند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار