آماده باش همیاران پلیس از 22 اسفند ماه

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: همیاران پلیس از 22 اسفند ماه به صورت نمادین در حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

آماده باش همیاران پلیس از 22 اسفند ماه

مهدی علی اکبر‌زاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آماده باش نیروهای همیار پلیس خبر داد و اظهار داشت: همیاران پلیس که در مدار‌سی مشخص مورد نظر هستند از 22 اسفند ماه بطور نمادین با حضور پلیس ر‌اهور نا‌جا و مسئولان آموزش و پرورش در آماده باش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: هر ساله در آستانه تعطیلات نوروزی همیاران پلیس در چنین شرایطی قرار می‌گیرند تا سفرهایی با کمترین میزان تصادفات و حوادث را داشته باشیم.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 9 میلیون نفر همیار پلیس در سراسر کشور وجود دارد عنوان کرد: در طول سال تحصیلی این همیاران از طریق پلیس راهو‌ر آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، همچنین سی دی‌های آموزشی و برنامه‌های تلویزیونی برای دانش‌آموزان آماده شده است.

وی تصریح کرد: همیاران پلیس با آموزش‌های در نظر گرفته شده برای آنها می‌توانند قوانین و مقررات رانندگی را به افراد تذکر دهند و در کنار پلیس راهو‌ر حضور داشته باشند.

علی اکبر‌زاده گفت: علاوه بر همکاری که این گروه از دانش‌آموزان در فعالیت‌های پلیس راهو‌ر دارند، فرهنگی رانندگی صحیح برای آنها نهادینه می‌شود تا در زمان بزرگسالی کمتر نیازمند تذکر و گوشزد باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار