کرمان؛

آزادی 192 زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال 192 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 192 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حجت الله موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 192 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های استان کرمان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد زندانی جرایم غیر عمد با اعتباری بالغ 47 میلیاردریال از زندان های استان کرمان آزاد شدند؛ گفت: بیشتری آمار زندانی مربوط به زندان کرمان با 86 زندانی است. 

وی با بیان اینکه همچنان نفقه و مهریه بالاترین جرایم زندانیان جرایم غیر عمد است؛ افزود: در حال حاضر 148 مددجوی جرایم غیر عمد در زندان های این استان به سر می برند که بدهکار مهریه و نفقه هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر278 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان به سر میبرند ,خاطر نشان کرد: برای آزادی این تعداد زندانی اعتباری بالغ بر10 میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام  با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 17 جشن گلریزان در سطح استان برگزارشده است، یادآورشد: در این جشن ها بیش از 19 میلیارد و 220 میلیون ریال تعهد خیرین بوده که تاکنون 65 درصد این مبلغ وصول شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.