مشهد؛

ورود پیکر مطهر شهدای گمنام فردا به مشهد

پیکر مطهر 4 شهید گمنام فردا 10 اسفند همزمان با ایام فاطمیه وارد مشهد می شود.

ورود پیکر مطهر شهدای گمنام فردا به مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،اکبر نجاتی  مدیر کل بنیاد حفظ نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: 2 شهید گمنام در خلیل آباد و 2 شهید گمنام نیز در انابد دفن می شوند.

وی در مورد مشخصات این شهدا گفت: دو شهیدی که در خلیل آباد دفن می شوند یکی در زمان شهادت 25 ساله بوده و در بهمن 1364 به شهادت رسیده است و دیگری در زمان شهادت 17 ساله بوده که در عملیات خیبر در اسفند 1362 به شهادت رسیدند.

مدیر کل بنیاد حفظ نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دو شهیدی که در شهرستان انابد دفن می شوند یکی در زمان شهادت 20 ساله بوده و در عملیات خیبر در اسفند 1362 به شهادت رسیده است و شهید گمنام دیگر در زمان شهادت 32 ساله بوده و در اسفند 1363 در عملیات بدر به شهادت رسیدند.

وی در مورد مراسم تشییع این شهیدان گمنام در مشهد مقدس گفت: 2 شهید پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر تشییع و بعد پیکر این شهدا برای تشییع و تدفین به شهر انابد در بردسکن منتقل می شوند.

نجاتی افزود: تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز در پنجشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در شهر خلیل آباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام//آ.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.