رشد ۱۲۰ درصدی حمل و نقل ریلی در راه آهن شمال‌شرق ۲

مدیركل راه آهن شمال‌شرق ۲ از افزایش ۱۲۰ درصدی حمل و نقل ریلی در این اداره كل طی مدت ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد ۱۲۰ درصدی حمل و نقل ریلی در راه آهن شمال‌شرق ۲به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا قربانی مدیركل راه آهن شمال‌شرق در این باره اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال مجموع بار حمل شده بین المللی در راه آهن شمالشرق ۲، ۷۵ هزار و ۵۱ تن بوده كه شامل ۳۴ هزار و ۱۰۱ تن محموله ترانزیتی، ۱۹ هزار و ۸۶۱ تن محموله صادراتی و۲۱ هزار و ۸۹ تن محموله وارداتی بوده است.

وی در ادامه افزود: این مقدار بار بوسیله ۱۲۱۹ دستگاه واگن در منطقه شمالشرق ۲ و از طریق مرز ریلی اینچه برون حمل شده است.

قربانی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال، از حوزه ریلی این اداره كل ۹۱ هزار و ۳۰۰ تن بار به مقاصد داخلی حمل شده و ۳۰ هزار و ۹۸۲ تن بار به مقصد این ناحیه تخلیه صورت گرفته است كه در مجموع عملكرد باری ناحیه شمالشرق۲ طی این مدت برابر ۱۸۷ هزار و ۹۶۵ تن است كه شاهد رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی عمده فعالیت های انجام شده طی این مدت را ترانزیت ۳۳ هزار تن مازوت از مبداء كشور تركمنستان به مقصد بندر عباس، بیش از ۱۴ هزار تن كلینكر به كشور تركمنستان از طریق مرز ریلی اینچه برون، صادرات اولین محموله پودر آب پنیر و خامه به سمت كشور قزاقستان، آغاز صادرات محموله شیرخشك به سمت كشور قزاقستان وآغاز ترانزیت محموله بنزین به سمت كشور عراق عنوان كرد.

مدیر كل راه آهن شمال‌شرق ۲ در پایان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال، ۶۸ میلیارد ریال درآمد در این اداره كل كسب شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰۶ درصد رشد را نشان می دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار