ایران‌صدا همراه سفرهای نوروزی خانواده‌ها

معاونت صدای رسانه ملی با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فن آوری‌های جدید، اپلیکیشن (برنامه کاربردی) تلفن همراه خود را با عنوان ایرانصدا راه اندازی کرده است.

در سفرهای نوروزی رادیو در کنار خانواده ها با اپلیکیشن ایران‌صدابه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، با هدف پاسخ به نیاز مخاطبان در حوزه رسانه های نوین و فناوری‌های جدید، معاونت صدای رسانه ملی اپلیکیشن تلفن همراه خود را با عنوان ایران‌صدا راه اندازی کرده است که سبب می‌شود تا مخاطبان رادیو در ایام نوروز 96 نیز بتوانند شنونده برنامه های رادیویی مورد علاقه خود از تلفن های همراهشان با استفاده از این برنامه کاربردی باشند.

پخش صدای16 شبکه ی رادیویی با کیفیتی بالاتر از FM، دسترسی به شبکه های رادیو بر بستر اینترنت در سراسر جهان، بهینه سازی نرم افزار در مصرف پایین باتری و ترافیک اینترنت مصرفی کاربران،‌ نمایش اطلاعات برنامه ها، جدول پخش و تصاویر استودیو، امکان استفاده در پس زمینه به منظور عدم اختلال در کاربری تلفن همراه مخاطبین در حین شنیدن رادیو و امکان ماشین زمان (تایم شیفت) برای از دست ندادن برنامه در زمان لزوم از ویژگی های اپلیکیشن رادیو است.

گفتنی است اپلیکیشن رادیو که در ایام نوروز 96 نیز همراه مخاطبان این رسانه گرم خواهد بود، زمینه ای را فراهم می‌نماید تا شنوندگان بتوانند در هر شرایط زمانی و مکانی در تعطیلات نوروز برنامه های رادیویی مورد علاقه خود را از طریق اپلیکیشن رادیو که قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه دارد، شنونده باشند.

همزمان با اردوی راهیان نور معاونت صدا اقدام به راه اندازی رادیو بهاران خواهد نمود که این شبکه نیز بر روی این برنامه کاربردی قابل دریافت خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار