با اعلام وزارت علوم:

پژوهشگاه شاخص پژوه لغو مجوز و منحل شد+متن نامه

وزارت علوم در نامه ای مجوز پژوهشگاه شاخص پژوه را لغو و انحلال آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در متن این نامه آمده با عنایت به مستندات  دریافتی از مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی ، مکاتبات سازمان بازرسی کل  کشور و بررسی های به عمل آمده و بر اساس مصوبه جلسه شماره 895  شورای گسترش آموزش عالی مورخ 1/12/95 بدین وسیله ضمن لغو مجوز ،  انحلال پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه اعلام می گردد.

پژوهشگاه شاخص پژوه لغو مجوز و منحل شد

لازم است به منظور تعیین تکلیف وضعیت دانشجویان ان پژوهشگاه که از مجاری  قانونی و رسمی پذیرش شده اند ، مستندات مربوط به عملکرد آموزش و  پژوهشی آن ها را ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ رسما به این معاونت ارسال  نمایید.

گفتنی است؛ پژوهشگاه خصوصی شاخص پژوه از سال 1391 با قراردادی بین رییس وقت  دانشگاه اصفهان و رییس این مؤسسه آغاز شد. مهم‌ترین قرارداد بین دانشگاه  و این مؤسسه مشارکتی مدنی بود که در سال 92 امضا شد تا زمینی در اختیار این مؤسسه قرار داده شود و با ساخت چهار بلوک به مساحت 6300 متر برای 30 سال در دانشگاه اصفهان فعالیت کند.

انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر
۱۵:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
بنده فرزند ایثارگر هستم از بیت المال هزینمو پرداخت کرده اند 45 میلیون بنده در شاخص پژوه از طریق ازمون داخلی سال 1392 پذیرش شده ام اما انصاف دولت تدبیر و امید کجا رفته که منی که از طریق ازمون رفته انم و از بیت المال استفاده کرده ام اما این چنین برخورد شود و ما را تعیین تکلیف نکنند و بگویند از طریق ازمون داخلی بودید با یادگاران دفاع قدس چنین ظلمی روا نیست به فکر ابرو و حیثیت ما باشید
آخرین اخبار