مشهد؛

برگزاری جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران کاشمر

نخستین جلسه هماهنگی و معارفه هیئت موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشمر برگزار شد.

برگزاری جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران کاشمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس اداره کار و رفاه اجتماعی کاشمر در این جلسه ضمن معرفی اعضای هیات موسس این تعاونی در حال تاسیس، به تبیین اهداف ، مزایا و وظایف این تعاونی پرداخت.

حسین یوسفی،با بیان این نکته که فعالیت برای تاسیس این شرکت تعاونی در شهرستان چندین ماه است شروع شده اما هیئت موسس قبلی موفق به ثبت آن نشده است، اعلام کرد : امیدواریم با ترکیب جدیدی، که از سوی متقاضیان عضویت در این تعاونی معرفی شده اند بتوانیم در آینده نزدیک شاهد ثبت رسمی و شروع به کار این شرکت تعاونی باشیم.

این مقام مسوول، از محاسن ترکیب جدید هیئت موسس را حضور متوازن از همه اقشار جامعه بویژه بانوان، فرهنگیان ، کارگران ، بازنشستگان، جوانان ، فرهیختگان، اصناف ، پزشکان، مهندسان و تولیدکنندگان دانست و افزود: جمع زیادی از معتمدین شهرستان مصمم در تاسیس این شرکت تعاونی هستند.
یوسفی ضمن اعلام حمایت مسئولان ارشد شهرستان از جمله فرماندار و دکتر بنیادی نماینده مردمی مجلس شورای اسلامی از این طرح ، از همه اقشار و آحاد جامعه برای عضویت در این تعاونی دعوت کرد.

رییس اداره رفاه کار و تعاون اجتماعی کاشمر خاطرنشان کرد: برای تاسیس این شرکت تعاونی حداقل به عضویت نیم درصد جمعیت شهرستان و سه میلیارد ریال آورده اولیه نیاز است.
همچنین در این جلسه ،حسین قانعی رییس دادگستری کاشمر که جزو اعضای هیئت موسس این تعاونی معرفی شده است، با تاکید بر نیاز حرکت به سمت توسعه منطقه و لزوم بسترسازی برای ایجاد اشتغال ، طرح های اقتصادی و اشتغالزا را بستری برای دفع آسیب های اجتماعی معرفی کرد.
شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی از سال ۱۳۸۹ با تصویب قانونی در همین خصوص شکل جدی به خود گرفته و در دولت تدبیر و امید جزو سیاست های کلان دولت است.
انتهای پیام// ا ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.