پورموسوی: دیدار سختی مقابل الجزیره داشتیم/ 6 امتیاز تضمینی برای صعود نیست

سرمربی استقلال خوزستان گفت: قطعا گروه سختی داریم اما با تلاش بازیکنان تا الان 6 امتیاز گرفتیم و امیدوارم بازهم امتیازات زیادی را کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید اکبر پورموسوی پس از پیروزی مقابل الجزیره امارات در نشست خبری بیان کرد: به شرف، غیرت، تعصب و مردانگی بازیکنانم درود می فرستم. تیمم با قلبش بازی می کند و می تواند از سد هر حریفی بگذرد. دیروز گفتم که بازی خوبی خواهیم دید و هواداران از این بازی لذت می برند. در پایان این برد را به ملت بزرگ ایران و به ویژه خوزستانی های عزیز تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوب مان را بازهم ادامه دهیم.

وی افزود: طبیعی است که هر تیمی باید از داشته هایش استفاده کند. 2 بازیکن خوب الجزیره در این مسابقه نیمکت نشین بودند و شاید آنها ما را دست کم گرفته بودند. مشکل تجربه را با تلاش بازیکنان جبران کردیم و خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم.

پورموسوی ادامه داد: قطعا گروه سختی داریم اما با تلاش بازیکنان تا الان 6 امتیاز گرفتیم و امیدوارم بازهم امتیازات زیادی را کسب کنیم. 2 برد تضمینی برای صعود نیست و باید باهوش باشیم تا بتوانیم جایگاهی که به دست آوردیم را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: توانستیم سه امتیاز شیرین را از تیم بزرگ الجزیره بگیریم و این موضوع باعث خوشحالی است و امیدوارم بتوانیم بازهم بردهای زیادی کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار