مرزبان: تیم های ایرانی نباید اسیر آفت کم تجربگی شوند/ اهالی فوتبال نقش مهمی در آرامش جامعه دارند

سرمربی اسبق تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم های ایرانی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان گرفته اند اما نباید اسیر آفت کم تجربگی شوند.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدارهای های نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: با توجه به ساختار محدود تیم های ایرانی نسبت به تیم های متمول عربی و نبود بازیکنان خارجی با کیفیت در ترکیب نمایندگان کشورمان، خطرات زیادی در رقابت های لیگ قهرمانان ما را تهدید می کند.
 
وی افزود: تیم های ایرانی در 2 هفته نخست لیگ قهرمانان نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند اما امیدوارم اسیر کم تجربگی نشوند چراکه این امر می تواند آفت بزرگی باشد.
 
مرزبان درمورد اکران فیلم سینمایی "آوار" و حضور چند فوتبالیست مطرح کشورمان در این فیلم اظهار داشت: ورزشکاران تا زمان حضور در ورزش قهرمانی نقش مهمی در جامعه دارند اما پس از آن وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شوند. اعتقاد دارم چهره ها می توانند در هر زمینه ای ارزش ها را به سطح جامعه بازگردانند چراکه آن ها نسبت به مردم کشورمان وظیفه ای اجتماعی دارند. از طرفی تاثیر فوتبالیست ها در ایجاد وفاق و آرامش اجتماعی غیر قابل انکار است و آن ها می توانند با ایفای نقش در فیلمی سینمایی این وظیفه را به بهترین شکل انجام دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار