ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تخریب کامل ساختمان 7 طبقه در مرتضی گرد/ 5 نجات یافته و 2 مصدوم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی و انفجار یک ساختمان 7 طبقه در مرتضی گرد، موجب تخریب کامل ساختمان شد.

تخریب کامل ساختمان 7 طبقه در مرتضی گرد/ 5 نجات یافته و 2 مصدومجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ساعت 41 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی واقع در محله مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام و نیروهای 6 ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: محله مرتضی گرد خارج از محدوده شهری سازمان آتش نشانی تهران است که تحت نظر بخش داری و دهیاری به طور مستقل اداره می شود.

به گفته ملکی، آتش سوزی در طبقه همکف ( انبار اسپری) یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت بدون ساکن اتفاق افتاد که در قسمت همکف آن چندین مغازه با کاربری انبار مواد قابل اشتعال رنگ، تینر و اسپری وجود داشت.

وی بیان کرد: به دلیل حجم زیاد ظروف اسپری، با چندین انفجار و آتش سوزی ساختمان به یکباره و به طور کامل تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه 2 دستگاه خودروی پراید و 405 پارک شده در مقابل این ساختمان نیز دچار آتش سوزی شدند، افزود: یک باب مغازه 25 متری روبه روی ساختمان با کاربری انبار رنگ و تینر نیز دچار آتش سوزی شد.

ملکی گفت: با ریخته شدن اسکلت های آهنی حاصل از آوار بر روی ساختمان مقابل و مجاور، چند نفر از ساکنان محبوس شدند که نیروها  به سرعت عملیات نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: نیروهای با استفاده از نردبان های دستی، 7 نفر از محبوس شدگان را نجات دادند که از این تعداد یک مالک و یک کارگر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: با اطفا حریق و اطمینان نیروها از عدم حضور افراد زیر آوار مانده، در ساعت 06:09 عملیات به پایان رسید و با مراجعت نیروهای 5 ایستگاه، با شروع آوار برداری، همچنان نیروهای یک ایستگاه در محل حادثه حضور دارند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار