مدیر کمیته ناشران داخلی خبر داد:

تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تا 15 اسفند ماه

مدیر کمیته ناشران داخلی از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: ثبت نام ناشران تا پایان روز یکشنبه 15 اسفند ماه تمدید شد.

تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تا 15 اسفند ماه
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ مدیر کمیته ناشران داخلی از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: ثبت نام ناشران تا پایان روز یکشنبه 15 اسفند ماه تمدید شد.
 
هومان حسن‌پور اظهار کرد: ثبت نام ناشران داخلی از تاریخ 10 اسفند ماه آغاز شده است و تاکنون 2137 ناشر برای حضور در نمایشگاه پیش ثبت نام خود را انجام داده‌اند که به تفکیک بخش‌ها عبارتند از: 300 ناشر کودک و نوجوان، 1275 ناشر عمومی، 454 ناشر دانشگاهی و 108 ناشر آموزشی. با توجه به استقبال ناشران تصمیم گرفته شد زمان ثبت نام تا تاریخ 15 اسفند ماه تمدید شود.
 
وی تاکید کرد: زمان اعلام شده آخرین فرصت برای ثبت نام برای ناشران محسوب می‌شود و پس از تاریخ ذکر شده (15 اسفند ماه) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، ناشران به منظور ثبت درخواست جهت حضور در نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وب‌سایت‌های اعلام شده مراجعه کنند:
 
ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir (اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران-آشنا)
 
ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.obup.ir (انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی)
 
ناشران کودک و نوجوان به آدرس: http://www.cacbp.ir (انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان)
 
ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir  (انجمن فرهنگی ناشران آموزشی)
 
در این مرحله ناشران با ثبت درخواست خود به عنوان متقاضی دریافت غرفه شناخته می‌شوند و ثبت نام موقت از آن‌ها انجام می‌شود. پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک، پست الکترونیکی و سایت ثبت‌نام، پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. پس از اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک، ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.
 
گفتنی است، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار