رئیس ارشاد شهرستان دیر:

برگزاری مسابقه عکاسی شهدای گمنام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: مسابقه بزرگ عکاسی 3 شهید گمنام در شهر بردستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکاسی شهدای گمنام
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا ناطقی با بیان اینکه به مناسبت ورود 3 شهید گمنام به شهرستان دیر، مسابقه بزرگ عکاسی با موضوع عکاسی از استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام، برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگی اجتماعی سپاه سید الشهدا، شهرداری و ستاد استقبال از شهدای گمنام شهر بردستان و بسیج هنرمندان شهرستان دیر برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمام هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران شهرستان و استان جهت شرکت در این مسابقه بزرگ فرهنگی، افزود: هیچ محدودیتی در انتخاب تکنیک عکاسی نیست و مهم این است که با موضوع مسابقه، مرتبط باشد.

ناطقی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا تاریخ 17 اسفند ماه سال جاری است و زمان ارسال آثار  قابل تمدید نیست، گفت: نمایشگاه برترین آثار در چهلمین روز پرواز سبک‌بالان عاشق در شهر بردستان برگزار خواهد شد و به برترین آثار نیز جوایز ارزنده‌ای از سوی ستاد استقبال از شهدای گمنام شهر بردستان اهداء خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق shohadayebardestan@gmail.com به دبیرخانه ستاد استقبال از شهدای گمنام شهر بردستان ارسال کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.