زنجان؛

انهدام باند يك ميليارد و 500 ميليونی وارد كنندگان طلای قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان ، از شناسايی و متلاشی شدن يك باند وارد كنندگان طلای قاچاق به كشور خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ علی آزادی گفت : در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمايت از توليدات داخلی طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا از ابتدای سال جاری در سطح استان در دستور كار پليس قرار دارد .
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : در اين راستا ، ماموران انتظامی شهرستان ايجرود با انجام اقدامات فنی پليسی و با همكاری خوب مردمی از فعاليت يك باند وارد كنندگان طلای قاچاق به كشور مطلع شدند .  
وي خاطر نشان كرد :ماموران پس از اين اطلاع ، خودرو متهمان را كه يك دستگاه سواري پژو 206 بود در محدوده شهر زرين آباد شهرستان ايجرود شناسايی و متوقف كردند .
سرهنگ آزادیتاكيد كرد : پس از متوقف كردن خودرو ، ماموران در بازرسی از آن تعداد 8 قطعه شمش طلای کوچک و34 عدد النگوي قاچاق به وزن بيش از يك كيلو گرم كشف كردند.  
اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان تصريح كرد : برابر بررسی های صورت گرفته و اعلام اداره استاندارد و علامت، طلاهای كشف شده ، خارجی و قاچاق بوده كه به نام يك شركت داخلی ضرب شده اند.
سرهنگ آزادی با اعلام اينكه ارزش طلاهای كشف شده بيش از يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است گفت : در اين ارتباط دو متهم دستگير كه اقدامات قانونی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس به طور قاطع با قاچاقچيان و سود جويان برابر قانون برخورد می كند توصيه كرد : مردم از خريد و فروش كالای قاچاق خوداری كنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.