هزینه سفر استقلال برای 2 بازی آسیایی چقدر بود؟

تیم فوتبال استقلال تهران 2 بازی آسیایی خود در لیگ قهرمانان را به پایان رساند و البته سفر به عمان و امارات هزینه هایی را نیز برای این تیم به همراه داشت.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال که برای انجام دو بازی مقابل الاهلی امارات و التعاون عربستان نزدیک به 10 روز در امارات و مسقط عمان حضور داشت، روز گذشته به ایران بازگشت.

استقلال در بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات با نتیجه 2 بر یک شکست خورد، اما این تیم در دیدار دوم برابر التعاون عربستان با سه گل به پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال استقلال تهران با این پیروزی سه امتیازی شد و با تفاضل گل 2+ در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.

کاروان تیم فوتبال استقلال که شامل بازیکنان و کادر فنی بود برای حضور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ابتدا راهی امارات شد و پس از برگزاری اولین دیدار مقابل الاهلی، آبی پوشان همچنان تمرینات خود را در امارات پیگیری و سپس برای دیدار دوم برابر التعاون راهی مسقط شدند.

در این میان بهتر است اشاره ای نیز به همراهان استقلالی ها در دو دیدار این تیم در امارات و مسقط داشته باشیم .افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال که در هر 2 سفر آبی پوشان حضور داشت اولین همراه استقلال محسوب می شود. از طرفی از اعضای هیئت مدیره این  باشگاه نیز افرادی همچون توفیقی در هر 2 سفر، معینی و زمانی در 1 سفر نیز حضور داشتند و تنها جهانیان دیگر عضو هیئت مدیره در سفر امارات و مسقط حضور نداشت.

کاروان تیم فوتبال استقلال با بازیکنان، کادر فنی و همراهان متشکل از 45 تا 47 نفر می شد. البته این امکان وجود داشت که این تیم با وجود مشکلات مالی بسیار با تعداد کمتری راهی این سفر شود اما با توجه به بحث رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حضور تیم ایرانی تا حدودی می توان از حضور همراهان اضافی چشم پوشی کرد. همراهانی که تنها بار مالی سفر را افزایش می دهند و نه چیز دیگر.

در هر صورت بهتر است مدیران باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی ای که در باشگاه حاکم است تا حدودی به دخل و خرج باشگاه توجه بیشتری داشته باشند.

این طور که به نظر می رسد مخارج آبی پوشان تهرانی چیزی حدود 450 میلیون تومان برآورد شده است و با توجه به این رقم تا حدودی از مخارج کم و می توان نسبت به پرداخت بدهی های گذشته اقدام کرد.

با تمام این تفاسیر استقلالی ها روز گذشته به ایران برگشتند و توانستند نتایج خوبی را در این دیدارها رقم بزنند. البته ناگفته نماند که تیم همنام آبی ها با رقمی کمتر از این توانست بهترین نتایج را در کارنامه خود به ثبت برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار