فاضلی خبر داد

نمایشگاه بهاره آغاز شد/بخشی از کسبه پلاسکو در نمایشگاه حضور دارند

رئیس اتاق اصناف گفت: به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار نمایشگاه بهاره از امروز 11 اسفند آغاز شد.

نمایشگاه بهاره آغاز شدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،علی فاضلی رئیس اتاق اصناف در افتتاحیه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کننده نمایشگاه بهاره از امروز 11 اسفند ماه در پنچ نقطه تهران از جمله حکیمیه تهرانپارس ، پارک ارم ، خاوران ، بوستان ولایت و مصلی با حضور اصناف مختلف از 10 اسفند گشایش و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
 وی با اشاره به اینکه برای تأمین نیاز بازار مشکلی نخواهیم داشت، بیان کرد: طبق بررسی های کارشناسان سازمان های ذی‌ربط تشخیص و فرآیند اجرایی نمایشگاه بر عهده استانداری‌ها خواهد بود که البته اتاق اصناف هم در این بخش کمک‌های لازم را به سازمان مربوطه خواهد کرد.
 
 فاضلی در پاسخ به سؤال خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی در خصوص حضور کسبه پلاسکو در نمایشگاه بهاره اظهار داشت: اولویت با کسبه  پلاسکو برای حضور در نمایشگاه بهاره بوده اما شرایط اجازه حضور عمده  افراد را نخواهد داد بلکه بخشی از کسبه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه میزان تولیدات داخلی جوابگوی نیاز بازار خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به اینکه تولیدات داخلی بازار را تأمین می کند نیازی به برپایی چنین نمایشگاه هایی نخواهد بود بلکه باید هدف گذاری ها و برنامه ها به سمت و سوی فروش فوق العاده در مغازه های افراد شود.
 
رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه یکی از نواقص نمایشگاه بهاره کمبود و فاصله داشتن با استانداردهای امکانات رفاهی است، تصریح کرد: حضور و همکاری مستمر آتش نشانی و افراد امدادی در محل نمایشگاه بروز مشکلات احتمالی را کاهش می دهد، همچنین مجموعه  نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
ما بالاخره نفهمیدیم پلاسکوئیا کجان که خرید شب عیدو ازشون بکنیم یه دفعه میگن پاساژ نبش طالقانی ولیعصرن حالام میگن بهاره ان
آخرین اخبار