میرزاده در تذکر شفاهی:

دولت تا قبل از پایان سال لایحه محدوده مناطق آزاد را تقدیم مجلس کند

نماینده مردم گرمی گفت: دولت هرچه سریع‌تر لایحه محدوده مناطق آزاد را قبل از پایان سال به مجلس تحویل بدهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در تذکر شفاهی امروز صحن علنی مجلس خطاب به دولت گفت: از دولت خواستارم که هرچه سریع‌تر در تحویل لایحه محدوده مناطق آزاد به مجلس قبل از پایان سال اقدام کند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی، امورخارجه و وزارت کشور تقاضامندم که اقدامات لازم را برای بازگشایی مجدد گمرک آزاد انجام داره و از تخریب ساختمان جدید‌الحداث آن جلوگیری کنند.

نماینده مردم گرمی تصریح کرد: از وزارت کشور نیز می‌خواهم جهت تبدیل مرکز پخش مَران به شهر و تکمیل چارت سازمانی بخش مران بعد از 10 سال اقدام کند و وزارت راه و شهرسازی جهت تسریع در بهسازی راه‌های گرمی برابر با قول‌های داده شده اقدام کند.

میرزاده از وزارت نیرو تقاضا کرد که به وعده‌های خود به مردم عمل کند و افزود: مهار آب‌های مرزی گرمی و تکمیل پروژه‌های آبرسانی از جمله اقداماتی است که باید وزارت نیرو آنها را پیگیری کند.  از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خواستارم جهت اقدامات عملی به وظایف مربوطه در شهرستان محروم گرمی قبل از مهاجرت مردم به سایر نقاط اقدام کند.

وی در پایان از سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خواست به شاخص علمی دقیق توزیع بودجه به این استان‌ و شهرستان‌ ها براساس اصول متعدد قانون عمل کند. 


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار