بهرام‌نیا در تذکر شفاهی:

وزیر بهداشت بحران کمبود پزشک در مناطق محروم را حل کند

نماینده مردم نهاوند گفت: عمده مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی افراد ضعیف و نیازمند در مناطق محروم جامعه اند که با بحران کمبود پزشک مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در تذکر کتبی امروز صحن علنی مجلس در تذکر اول خود خطاب به وزیر کار و امور اجتماعی گفت:  عمده مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی افراد ضعیف و نیازمند جامعه هستند که در جهت برخورداری از خدمات دارویی و درمانی با توجه به حقوق پایین خود بخشی از درآمد ناچیز خود را تقدیم سازمان تأمین اجتماعی می‌کند با این انتظار که از حداقل خدمات بهره‌مند شوند.

بهرام‌‌نیا خاطرنشان کرد: این افراد نه تنها از این خدمات برخوردار نیستند بلکه با کم فروشی در حق آنها ظلم نیز ساری و جاری می‌شود، از این جمله شهرستان نهاوند است که روزی به عنوان مدیریت استان جهت سرکشی به درمانگاه شهرستان مراجعه کردم در همان بدو ورود با صفی طولانی از مریض‌های منتظر ویزیت پزشک مواجه شدم که گفتند که بیش از چهار ساعت و نیم است که منتظر درمان هستند و با بررسی‌های انجام شده معلوم شد که علت اصلی این موضوع کمبود پزشک بوده است از وزیر بهداشت خواهان رسیدگی سریع به این موضوع هستم.

وی در تذکر دوم خود گفت: مدتی پیش مجلس تصویب کرد که جریمه و سود وام‌های زیر 100 میلیون تومان بخشیده شود اما متأسفانه تنها بانکی که مجری این کار بوده بانک کشاورزی است و سایر بانک‌ها می‌گویند که هنوز به ما بخشنامه‌ای نرسیده است. عدم اجرای این قانون توسط بانک‌ها به اعتماد ملی آسیب می‌رساند امیدوارم وزیر اقتصاد این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار