واشنگتن پست گزارش داد:

ترامپ؛ برنده اصلی اولین سخنرانی سالیانه وی در کنگره

به نوشته واشنگتن پست، سخنرانی مهم رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره برندگان و بازندگانی داشت که اولین برنده آن خود دونالد ترامپ بود.

ترامپ؛ برنده اصلی اولین سخنرانی سالیانه وی در کنگره
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در پایگاه اینترنتی خود و در تفسیری به قلم کریس سیلیزا نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه شب سخنرانی قوی در جلسه مشترک کنگره انجام داد؛ سخنرانی که به طور قطع با هدف تشویق کردن جمهوریخواهان کنگره که از وی حمایت می کنند، انجام شد.   

این سخنرانی تعدادی برنده و بازنده داشت که اولین برنده آن دونالد ترامپ بود. به اعتقاد نویسنده این سخنرانی بهترین سخنرانی مهمی بود که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ایراد کرد. شاید هم بهترین سخنرانی بود که وی از زمان ورودش به عرصه سیاست در ژوئن سال 2015 انجام داد. ترامپ از دیدگاه تیره و تار خود درباره اوضاع کنونی کشور دست برنداشت اما لحن کلی وی مصالحه جویانه تر و خوشبینانه تر از قبل بود. 

ترامپ هم توانست دفاع قاطعی از دیدگاه ناسیونالیستی خود به عمل آورد و هم نشان دهد در صورت لزوم می تواند به عنوان رئیس جمهور خوب عمل کند. 

برندگان بعدی سخنرانی سالیانه ترامپ جمهوریخواهان کنگره بودند. پیش از سخنرانی ترامپ پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان و میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا به شدت نگران بودند اما سخنرانی رئیس جمهور به نگرانی های جمهوریخواهان کنگره پایان خواهد داد و آنها را متقاعد می کند که ترامپ قادر خواهد بود رئیس جمهوری مطابق میل آنها باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار