نوربخش خبر داد

17 اسفندماه زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از 17 اسفندماه پرداخت می‌شود.

17 اسفندماه زمان پرداخت عیدی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در رابطه با زمان پرداخت عیدی بازنشستگان  اظهار داشت: عیدی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از 17 اسفندماه به مدت یک هفته براساس جدولی که در سایت این سازمان قرار دارد، پرداخت می شود.

وی افزود: عیدی مستمری بگیران این سازمان به مبلغ 770 هزار و 500 تومان پرداخت می‌شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت عیدی 3 میلیون بازنشسته و مستمری بگیر، یک هزار و 750 میلیارد تومان است.

نوربخش بیان داشت: بودجه در نظر گرفته شده برای پرداخت عیدی افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در سال 95 نسبت به سال 94 حدود 250 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: بودجه سال 96 سازمان تأمین اجتماعی 88 هزار و 441 میلیارد تومان است که 52 هزار و 396 میلیارد تومان آن برای پرداخت مستمری افراد تحت پوشش در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از سال 95 حسابی جداگانه برای پرداخت حق درمان برمبنای 9/27 در نظر گرفته شده است که تمام بودجه در نظر گرفته در این رابطه از منابع سازمان تأمین اجتماعی و بدون اتکا به منابع عمومی تأمین می‌شود.

نوربخش ادامه داد: 25 اسفندماه جشن حذف دفترچه از تمام مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود که مزایایی مانند حذف دفترچه کاغذی و نسخ را به همراه دارد.

وی ادامه داد: در روزهای آینده پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی برای اطلاع از زمان دریافت عیدی خود می‌توانند از روز شنبه به سایت سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
770000تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
۷۷۰/۰۰۰ هزارتومان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
۷۷۰/۰۰۰ هزارتومان؟
آخرین اخبار