اصفهان؛

اجتماع عظیم هیات های مذهبی زیر پرچم فاطمه زهرا

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و هیئات مذهبی با عنوان سوگواران شهیده ولایت فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دارالمومنین کاشان برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان گفت: این مراسم عزاداری و سوگواری صبح فردا از ساعت 10 صبح در میدان کمال الملک کاشان آغاز می شود. 

مجتبی رضازاده،افزود :سینه زنی و روضه خوانی و مرثیه سرایی از مصایب بانوی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها توسط مادحین برجسته شهرستان کاشان از برنامه های این مراسم است.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فاطميه نيز مانند عاشورا باید باشكوه برگزار شود را خاطرنشان‌کرد وگفت: دیگر مراجع عظام تقلید نیز با تبیین اهمیت فاطمیه و لزوم بزرگداشت شایسته سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، توصیه های فراوانی را در زمینه حضور یکپارچه و آگاهانه مردم در این مراسم بیان فرموده اند.

رضازاده، اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی را نشان دهنده اتحاد و انسجام پیروان مکتب آل الله دانست و تصریح کرد: سوگواران حضرت صدیقه طاهره(س) و هیئات مذهبی با لبیک به دغدغه رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگان جهان تشیع، با حضور خود در این گردهمایی آگاهانه و عزت بخش بار دیگر انسجام و اتحاد خود را به رخ دشمنان اسلام ناب محمدی می کشند.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم دارالمومنین کاشان و مسوولان و اعضای هیئات مذهبی این شهرستان دعوت کرد با شرکت یکپارچه در اجتماع بزرگ عزاداران شهیده ولایت، بر شکوه این آیین معنوی بیفزایند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.