بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 149)؛

از دانلود نرم افزار پیدا کردن جای پارک تا برنامه ریزی حرفه ای برای تناسب اندام

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.



دانلود iShredder 4 Professional برای اندروید؛ حذف غیرقابل بازیابی فایل‌ها
هنگامی که فایلی را در گوشی خود، چه حافظه تلفن و چه حافظه جانبی ذخیره می‌کنید و پس از مدتی آن را حذف می‌کنید اگر گوشی شما در اختیار کسی قرار بگیرد می‌تواند فایل‌های حذف شده را بازیابی و به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند. برای مثال زمانی که می‌خواهید گوشی خود را  بفروشید یا به کس دیگری بدهید.

امروز نرم افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های مهم و حساس خود را بدون قابلیت بازیابی حذف کنید. با استفاده از نرم افزار  iShredder 4 Professional می‌توانید با 5 الگوریتم مختلف که برخی از آنها توسط سرویس‌های امنیتی استفاده می‌شدند فایل مورد نظر خود را غیر قابل بازگشت حذف کنید.

حذف غیرقابل بازیابی فایل ها با دانلود iShredder 4 Professional برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید instagram برای اندروید و ios؛ نسخه 10.11
اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌هایی زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و لذت ببرید.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Calendar برای اندروید و ios/تقویم و برنامه ریزی قدرتمند با گوگل کلندر
اگر شما به دنبال ملاقات با فرد خاصی هستید، قاعدتا باید زمان کافی برای این ملاقات داشته باشید. برای این کار معمولات تقویم خود را جستجو کرده تا وقت خالی خود را پیدا کنید و آن را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. این کار ساده‌ای است، اما می‌تواند ساده‌تر باشد. نرم افزار Google Calendar برنامه رسمی تقویم گوگل است که با استفاده از آن می توانید زمان خود را مدیریت کنید. شما مي‌توانيد با استفاده از این نرم افزار يک رويداد را به تقويم گوگل خود اضافه کنيد و آن را با دوستان به اشتراک بگذاريد.

یادآوری اوقات فراغت در قابلیت جدید تقویم گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Subtitles for Movies & Series Pro؛ زیرنویس یاب فیلم وسریال
نرم فزار subtitles for movies & series pro یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه پیدا کردن زیرنویس برای فیلم و سریال ها است. با دانلود این نرم افزار می توانید به مجموعه ای از زیرنویس ها دسترسی داشته باشید و آن ها را دریافت کنید. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار، انتخاب زبان مورد نیاز برای زیر نویس است. نرم افزار subtitles for movies & series pro با پرداخته درون برنامه ای 3.49 دلاری، توانسته است نمره 3.6 از 5.0 را در گوگل پلی کسب کند.
 
subtitles for movies & series pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Maxthon برای اندروید و ios؛ جذابترین و زیباترین مرورگر برای گوشی و تبلت
زیبایی در عین کارایی می‌تواند یک مرورگر را به پرطرفدارترین مرورگر وب تبدیل کند. این اتفاق برای ماکستون افتاده است. ماکستون که یکی از قدیمی های حوزه نرم افزار مرورگر وب است به زیباترین مرورگر وب نیز معروف شده است. ایده ساخت این نرم افزار برای زیبا کردن مرورگر اینترنت اکسپلورر در سال 2000 میلادی توسط یک چینی به واقعیت تبدیل شد و اکنون جزو پرطرفدارترین مرورگرها شناخته میشود. البته از سرعت فوق العاده آن هم نباید غافل شد.

دانلود Maxthon جذابترین و زیباترین مرورگر برای گوشی و تبلت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Swiftly switch برای اندروید؛ جابه جایی سریع بین نرم افزار‌ها
اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

دانلود Swiftly switch – Pro 2.4.7 – سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Photomath؛ حل مسائل ریاضی با دوربین موبایل
نرم افزار Photomath – Camera Calculator یکی از بهترین ابزار ها در زمینه حل مسائل ریاضی است. همانطور که می دانید مسائل ریاضی و درک نکردن آن، یکی از مشکلات بیشتر انسان ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مسائل ریاضی را به آسانی پاسخ دهید. برای این کار لازم است فقط دوربین خود را روی سوال بگیرید تا پاسخ را دریافت کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند.

Photomath Camera Calculator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ParKing Premium Parking؛ پیدا کردن جای پارک
یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان دارند، پیدا کردن مکان هایی برای پارک خودرو هایشان است. نرم افزار ParKing Premium: Parking یک برنامه عالی و کم نظیر در زمینه پیدا کردن جای پارک ماشین است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به وسیله گوگل مپ جای پارکی را برای ماشین خود پیدا و بر روی نقشه علامت گذاری کنید تا از اتلاف وقت جلو گیری شود. نرم افزار ParKing Premium: Parking در گوگل پلی با قیمت 3.84 دلار به فروش می رسد و نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کرده است.
ParKing Premium Parking
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Omni Notes؛ محبوب ترین نرم افزار یادداشت برداری
نرم افزار Omni Notes با بیش از 50 هزار بار دانلود، به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه یادداشت بردای شناخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های خود را در محیطی زیبا و ساده دسته بندی و به آنها عکس، فیلم، موقعیت مکانی، آلارم، فایل و .. اضافه کنید. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و بر خلاف برنامه های دیگر، می توانید متن های خود را از راست به چت یادداشت کنید. نرم افزار Omni Notes در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

Omni Notes

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود PicsArt Color Paint؛ نرم افزار نقاشی پیکس آرت
نرم افزار PicsArt Color Paint یکی از پیشرفته ترین و حرفه ترین برنامه ها در زمینه کشیدن و تبدیل تصاویر به نقاشی است که توسط شرکت PicsArt تولید و عرضه شده است. این نرم انرم افزار پس از انتشار، توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند و پس از سه روز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. با استفاده از این نرم افزار و ابزار های حرفه ای موجود در آن می توانید نقاشی های حرفه بکشید و تصاویر جذاب خلق کنید. نرم افزار PicsArt Color Paint در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.
 
PicsArt Color Paint

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود VirtuaGym Fitness برای اندروید و Ios؛ برنامه ریزی حرفه ای برای تناسب اندام
عصر جدید و مشغله آن انسان ها را از فعالیت بدنی و ورزش دور کرده است، بسیاری از مردم میگویند اگر برنامه مناسبی برای ورزش داشته باشند حتی در خانه آن را انجام خواهند داد. به همین منظور  نرم افزاری بسیار عالی را با نام VirtuaGym Fitness – Home & Gym به شما معرفی میکنیم که برنامه هایی کاملا علمی را برای تناسب اندام شما ارائه خواهد کرد. در این برنامه بیش از 2500 حرکت ورزشی توسط مربی سه بعدی داخل نرم افزار آموزش داده می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
سلام هربار از این نرم افراز ها دانلود میکنم روی گوشی نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدي
۱۶:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
باسلام وخسته نباشيد خدمت شما وكليه همكاران صادق شما . براي رايانه هاي خانگي چه ميتوانيد تهيه كنيد!