پیگیری ویژه دشمنان نظام اسلامی برای تحقق پروژه نفوذ در کشور

پروژه نفوذ در حوزه مسئولان به صورت ویژه توسط دشمنان نظام اسلامی دنبال می‌شود.

پیگیری ویژه دشمنان نظام اسلامی به پروژه نفوذ در کشور
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به پیگیری دشمن به پروژه نفوذ در کشور گفت: نفوذ درحوزه مسئولان برای از بین بردن محاسبات آن‌ها و در بین آحاد جامعه به صورت ویژه توسط دشمنان نظام اسلامی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به فرامین رهبری مهم‌ترین راه برای حراست از اقتدار کشور است افزود: به فرموده رهبری روحیه‌های انقلابی که روزی در بسیج دنبال می‌شد امروز در ارتش به وضوح دیده می‌شود و این روحیه باید به صورت ویژه تقویت گردد. 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به ۱۷ دستورالعمل عملیاتی برای یگان‌های ویژه ارتش سراسر کشور گفت: شناسایی نیروهای کارامد و استفاده از جوانان در عرصه‌های مختلف نظامی دو رویکردی است که در ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت ویژه دنبال می‌شود. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تقویت فرهنگ ولایت مداری، ارتقاء توان رزمی و رسیدگی به معیشت کارکنان سه رویکردی است که باید فرمانده جدید شمال شرق نزاجا به صورت ویژه دنبال شود.
 
آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: مدافعان انقلاب اسلامی با تلاش و جهاد خود از حریم ولایت حراست می‌کنند. 

وی افزود: تدین، ولایت مداری و انقلابی بودن ویژگی اصلی مدیران این استان است و این موضوع توانسته تاثیرات بسیار ارزشمندی را در جامعه از خود برجای بگذارد. 

امام جمعه مشهد گفت: مدیران این استان اگر مسئولیت‌های سنگین تری در کشور بر عهده می‌گیرند نشانگر آن است که حریم حضرت رضا (ع) در حال گسترش است.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی هم در ادامه این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از استوانه‌های اصلی قدرت ملی در شرایط فعلی است.

وی با اشاره به اینکه ارتش نقش بسیار مهمی را در حوزه اقتدار و سربلندی و پیشگیری تهدیدات ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش‌ها و تمرینات مختلف و حضور در صحنه‌های مختلف توانسته اند این کشور را نسبت به تهدیدات احتمالی بیمه کنند. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مردم یاری و تقفویت دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور گفت: در سیل اخیری که در خراسان رضوی رخ داد برادران عزیزمان در ارتش و سپاه در صحنه حاضر شدند و در مسیر کمک و یاری رساندن به مردم آسیب دیده گام برداشتند. 

رشیدیان با بیان اینکه ارتش در حوزه‌های معرفتی نیز فعالیت‌های بسیار گسترده را انجام داده است، خاطر نشان کرد: ایمان به اسلام راستین و گسترش فرهنگ شهادت توانسته در طول سال‌های مختلف از کیان انقلاب اسلامی حراست کند. 

وی گفت: افزایش اقتدار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از رویکردهایی است که باید به صورت ویژه در شمال شرق کشور دنبال شود.

در این مراسم رضا آذریان به عنوان فرمانده ارشد شمال شرق نزاجا معارفه و از تلاش‌ها و زحمات امیرسرتیپ دوم علی جهانشاهی که هم اکنون به عنوان معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش منصوب شده است تقدیر شد.

پیگیری ویژه دشمنان نظام اسلامی به پروژه نفوذ در کشور

انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.