انهدام باند سرقت خودرو و دستگیری 6 نفر سارق در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری چهار نفر اعضای باند سرقت خودرو، دو نفر سارق داخل خودرو و احشام طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

انهدام باند سرقت خودرو و دستگیری 6 نفر سارق در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت وانت پیکان در شهر بوشهر با بسیج کلیه امکانات  و افزایش گشت های انتظامی، خودرو سرقتی در محله "تنگک" شهر بوشهر توسط تیم های اطلاعاتی روئیت شد و ماموران کلانتری 14 تنگک برای متوفف نمودن آن اقدام کرده اما راننده خودرو به هشدارهای پلیس توجه ننموده و به مسیر خود ادامه داده و نهایتا با ایجاد طرح مهار در محله تنگک 2 مجبور به توقف شد. 

وی خاطرنشان کرد: راننده وانت و سرنشینان که همگی اعضای یک باند سرقت خودرو و غیربومی بودند دستگیر شده و بعد از انتقال به مرکز پلیس و در بازجویی اولیه نسبت به سرقت وانت پیکان اعتراف کرده و اظهار داشتند: با همکاری شخصی به نام" ب ص" تبعه افغانستان نسبت به اوراق خودرو اقدام و سپس در استان های دیگر به فروش آنها اقدام می کردند. 

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل این افراد قطعات خودروهای دیگر کشف که مشخص شد مرتکب سرقت های دیگری شده اند به همین منظور برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. 

سرهنگ عرب زاده گفت: در دو عملیات جداگانه دیگر یک نفر سارق سابقه دار وسایل داخل خودرو و یک نفر سارق احشام دستگیر و هر کدام به ترتیب به چهار و سه فقره سرقت اعتراف کردند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.