نقش فناوری‌های نوین در پرورش دانش‌آموزان

رئیس ستاد فناوری‌های نرم هویت‌ساز ریاست جمهوری گفت: در پرورش دانش‌آموزان، بهره‌مندی از فناوری نوین باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمدحسین سجادی نیری رئیس ستاد فناوری های نرم هویت ساز ریاست جمهوری در نخستین جشنواره حامد با بیان اینکه فناوری های نرم باعث ایجاد رفتارهایی در انسان می شود، عنوان کرد: این فناوری‌ها باید با بهره وری بهتر عرضه شوند و روز صنایع فرهنگی باید مورد توجه باشد.

نیری ادامه داد: حوزه محتوای آموزشی و نوآوری های نوظهور زیرمجموعه حوزه فناوری های نرم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه بتوانیم در جامعه جهانی از فناوری های نرم برای دانش آموزان و معلمان بهره ببریم یکی از مسائل جدی در حوزه فناوری های نوین است.

نیری بیان کرد: آموزش و پرورش در کنار آموزش باید پرورش را مورد توجه قرار دهد و باید با استفاده از فناوری های نوین به این سو گام برداریم.

رئیس ستاد فناوری های نرم هویت ساز ریاست جمهوری اضافه کرد: تلاش می کنیم با برگزاری رویدادهایی در کنار نهادهای مختلف فناوری ها با توجه آن و پتانسیل قشر جوان بهتر شناخته شده و منجر به تولیدات بیشتر در این حوزه شود.

در ادامه این مراسم محمود علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی بیان کرد: باید تیم هایی داشته باشیم که مربی معلم و نوآور دانش آموز باشد.

وی افزود: بنابر گفته وزیر آموزش و پرورش سلطه آموزش بر پرورش باید مورد نظر باشد و امر تربیت باید با تمام حوزه ها عجین شود.

علیگو در ادامه سخنانش گفت: باید بر امر تربیت تاکید کرد چون مربی در تربیت و در مساله پرورشی معلم به وجود می آید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی عنوان کرد: بهتر است با هوشیاری نسبت به آینده ای که تقریبا از آن اطلاع نداریم، به امر برنامه‌ریزی بپردازیم.

وی یادآور شد: هر فرد در حوزه نوآوری به فراخور آنچه مد نظرش است، یک پازل ذهنی دارد و انتظار داریم این پازلها آنقدر متعدد باشد که دانش آموزان بتوانند در آن قدم بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.