بررسی عملکرد باشگاه های فوتبال در سال 95؛

از صعود به لیگ برتر تا روی کار آمدن فیروز کریمی

در این گزارش به بررسی عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سال 95 می پردازیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز 27 اردیبهشت سال 95 برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و هواداران خونگرم آبادانی یک روز رویایی بود، این تیم که به "برزیل ایران" شهرت دارد توانست در یک دیدار حساس فجر سپاسی شیراز را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و جواز حضور در لیگ شانزدهم را کسب کند.

پس از صعود به لیگ برتر، مسئولان باشگاه نفت آبادان تصمیم گرفتند ضمن حفظ نادر دست نشان در سمت سرمربی تیم و جذب چند بازیکن جدید تیمشان را برای حضوری آبرومندانه در لیگ آماده کنند.

نفتی ها با توجه به اینکه پس از سه سال به لیگ برتر بازگشته بودند توانستند در نیم فصل اول با هدایت نادر دست نشان قابل قبولی کسب کنند، این تیم در نیم فصل اول رقابت های لیگ چهار پیروزی، چهار تساوی و هفت شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

حضور در رتبه یازدهم جدول، برای مسئولان باشگاه نفت آبادان راضی کننده نبود و اختلاف دست نشان با حسن هوری دروازه بان وقت این تیم نیز مزید بر علت شد تا وی قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.

دست نشان در رابطه با جدایی اش از نفت آبادان گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد و هنوز در حال حلاجی این موضوع هستم، مدیران باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند به دفتر باشگاه تشریف بیاورید تا صحبت کنیم. در جلسه هم تمام اعضای حضور داشتند و آقای عیسی زاده مدیرعامل نیز در کوتاه‌ترین جملات گفتند که خسته نباشید و ما از زحمات شما در گذشته تشکر می‌کنیم، در مجموع می توانم بگویم که در باشگاه نفت برخورد مناسبی با من نشد.

با رفتن نادر دست نشان، هدایت طلایی پوشان آبادانی در نیم فصل دوم را فیروز کریمی برعهده گرفت، وی در بدو ورودش خواستار جذب چند بازیکن جدید شد و بازیکنانی مانند رضا نورمحمدی،ناصر سالاری و علی صلاح مهاجم عراقی با نظر مثبت وی به جمع بازیکنان نفت آبادان پیوستند.

نتایج نفت آبادان با فیروز کریمی هم تغییر چندانی نکرد و این تیم از زمان حضور کریمی تا کنون دو برد، سه تساوی و سه شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و در حال حاضر با 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

کادرفنی و بازیکنان تیم نفت آبادان در سال 96 به دنبال دور شدن از منطقه خطر هستند تا مبادا لیگ شانزدهم را با ناکامی و سقوط دوباره به لیگ دسته یک به پایان برسانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار