یزد؛

دانشگاه یزد قهرمان لیک باشگاهی دسته یک کشور

مسابقات لیگ دسته یک باشگاهی کشور با قهرمانی دانشگاه یزد پایان یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  بعد از دو مرحله رقابت رفت وبرگشت قهرمان باشگاهی لیگ دسته یک بزرگسالان آقایان کشور در پلی آف مشخص شد.

 این مسابقات که در سه مرحله رفت و برگشت و پلی آف در در دو گروه مناطق کشور آغازشد با قهرمانی تیم دانشگاه یزد پایان یافت.

در پلی آف تیم های هیات قزوین مناطق نفت خیز و دانشگاه یزد از گروه یک و تیم های نفت گاز گچساران تندیس لرستان و امید دشتستان بوشهر از گروه دو  به پلی آف راه یافتند.

در مرحله پلی آف تیم های اول هر گروه با قرعه استراحت رو برو بودند و تیم های دوم و سوم هر گروه ضربدری با هم بازی کردند دانشگاه یزد با نتیجه 5-2 تیم تندیس لرستان را برد مناطق نفخیز جنوب 5-0 تیم امید دشتستان بوشهر را از پیشرو برداشت.

در نیمه نهایی تیم دانشگاه یزد 5-3 تیم هیات قزوین را برد و تیم مناطق نفت خیز جنوب 5-1 از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت.

به این ترتیب تیم های تندیس لرستان و امید دشتستان بوشهر به مقام پنجم مشترک و تیم های هیات قزوین و نفت گاز گچساران به مقام های سوم مشترک دست یافتند.

در فینال تیم دانشگاه یزد در یک بازی بسیار نزدیک و نفس گیر و دیدنی تیم مناطق نفت خیز جنوب را با نتیجه 5-4 شکست داد و قهرمان مسابقات لیگ باشگاهی دسته یک بزرگسالان آقایان کشور شد تیم مناطق نفت خیز نایب قهرمان شد.

سر داور مسابقات داریوش ضرغامپور و داوران کیامرث ساجی ، مجید طبیانی ، رامین میرزائی و احسان امید بودند.

در مراسم اختتامیه ریاست فدراسیون مهرداد علیقارداشی و مهرداد بابادیوند و احسان اشفعی خزانه دار فدراسیون حکم مدال تیم های برتر را اهدا کردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.