بجنورد؛

اعطای تسهیلات به نیارمندان با صندوق امداد

صندوق امداد ولایت آماده دریافت سپرده های نیکوکاران و خیران برای اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ محمد علی اکبریانی،قائم مقام کمیته امداد استان گفت : این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان وکاهش بروکراسی های اداری برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است.

وی با بیان این که بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغال زایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه برطرف شده است،افزود : سرمایه گذاری و تامین منابع مالی این صندوق از محل سرمایه گذاری کمیته امداد و سپرده های خیران و نیکوکاران است.

اکبریانی تصریح کرد: خیران می توانند سپرده های خود را به صورت زمان دار در این صندوق سپرده گذاری کنند و هرگاه که خواستند سپرده خود را پس بگیرند.

قائم مقام کمیته امداد استان پشتوانه این صندوق را بانک مرکزی اعلام و گفت : این صندوق عضو شبکه شتاب است.

وی با اشاره به این که 31 هزار خانوار مددجو مستمری بگیر این نهاد هستند، تصریح کرد : 15 هزار خانوار هم هیچ مستمری ای از این نهاد دریافت نمی کنند اما تحت پوشش خدمات چند منظوره این نهاد شامل بسته های غذایی، دریافت وام برای اشتغال و مسکن شدند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مشتاق
۱۹:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
ممنون از کمیته امداد که در جریان بوروکراسیهای پیچیده ادارات توانسته بخشی از مشکلات محرومین را از میان بردارد .. ممنون از امدادگران این نهاد مقدس