پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان بوغنیمه

رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان هشال، شیال و رفیع بوغنیمه را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان بوغنیمه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام برای این پدر شهید پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان بوغنیمهعلو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
 
در پیام رییس جمهور آمده است: این پدر صبور و فداکار در سایه ایمان و اعتقاد راسخ به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، در روزهای آغازین جنگ تحمیلی، سه فرزند رشید خود را همزمان تقدیم میهن اسلامی کرد که یاد و نامشان برای همیشه در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.
 
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب این مصیبت را تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
 
پیکر پاک پدر شهیدان شَیّال، هشال و رُفیع بوغنیمه از شهدای دوران دفاع مقدس جمعه سیزدهم اسفندماه با حضور  قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدای والامقام، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تشییع شد.
 
پیکر مرحوم حاج بستان بوغنیمه پدر شهیدان شَیّال، هشال و رُفیع بوغنیمه که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت بنا به وصیتش و موافقت هیئت امنای زیارتگاه در یادمان شهدای مظلوم کرخه نور در روبه‌روی یادمان شهدای هویزه در کنار مزار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.